:SMILE MAKE ME HAPPY:
D'Owner!

Hai sweety and handsome:)



Entries About Linkies Stuff

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland.


silalah tinggal kan jejak anda disini :)!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: mis Nurkhirati
Others:   


RINDU AWAK !

RINDU !!!


saya: jangan datang!


rindu: nakkk jugakkkkk!

saya: jangan!! saya tak suka!!

rindu: takk, awak perlukan saya!!

saya: saya tak nakk *tapi dengan nada yang semakin kendur dan slow, ada esak di situ*

rindu: kenapa awak tak nak saya?

saya: sebab bila awak ada, saya rasa sedih, sebab awak ingatkan saya pada dia..

rindu: awak kan sayang dia..

saya: memang saya sayang dia..

rindu: sebab awak sayang dia lah awak perlukan saya.. kalau awak tak suka saya, maknanya awak tak sayang dia..

saya: tak takkkk, bukan macam tu..

rindu: habis tu, macam mana?

saya: sebab… sebab… saya nak dia selalu dengan saya. sebab tu saya tak perlukan awak. awak tak boleh pun buatkan dia datang dekat saya sekarang.

rindu: awak, awak dengar sini..

“Rindu itu sangat manis bila manusia boleh merasainya, ia datang bila dua manusia berjauhan dan rindu itu melengkapkan rasa sayang yang ada antara mereka...” :)

Labels: