:SMILE MAKE ME HAPPY:
D'Owner!

Hai sweety and handsome:)



Entries About Linkies Stuff

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland.


silalah tinggal kan jejak anda disini :)!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: mis Nurkhirati
Others:   


DYE NAK TGL AN SYE KE?

Aku menangis bukan kerna aku memerlukanmu, bukan kerna aku mahu kau kembali kepadaku, tetapi kerna aku akhirnya menyedari aku terpaksa belajar untuk melepaskan kau pergi.. 

aku akhirnya dapat terima perpisahan kita.. dan benar2 percaya bahawa aku benar2 boleh hidup tanpamu.. aku akhirnya boleh terima tragis cinta kita.. kemudian kau tersenyum kepadaku Dan aku sekali lagi tewas dan jatuh cinta sekali lagi padamu..

soal hati tiada undang2..apatah lagi paksaan..
tiada yang lebih manis daripada bercinta DAN tiada yang lebih ngeri daripada putus cinta !

cinta sejati ialah apabila kita masih mampu tersenyum, sambil mendoakan kebahagiaan untuknya walaupun jika terpaksa melepaskan dia pergi !